Vi använder cookies för att förbättra användbarheten på vår webbplats och göra våra online-tjänster mer relevanta för dig. Genom att fortsätta surfa på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies.

 

 

 

 

 

Vattenträning i Ängelholm

Välkomna till oss på Vattnets Hus att köra vattenträning.

 

Från och med september ingår alla vattenträningspass i våra gym/gruppträningskort.

Detta innebär att vi nu tar bort alla 10 kort för vattenträning samt den extra avgiften.

 

För er som bara vill gå enstaka gånger finns möjligheten att antingen betala engångsavgift 120 kr eller lösa ett 10 kort på gym/gruppträning.

 

Man kommer även att kunna boka sitt pass på nätet 8 dagar innan alternativt ladda hem appen och boka där. Fråga gärna i receptionen om ni behöver hjälp.

 

Naturligtvis ingår all gruppträning samt gym i detta kort.

 

Ni som har 10-kort på bad samt 10-kort på den extra avgiften får naturligtvis använda upp era kort innan ni går över på den nya lösningen.

 

Åldersgräns för vattenträningen är 15 år och simkunnig.

 

 

Vill ni veta vilka tider vi har de olika passen så klicka vidare till 

Gym&Bunkern - Boka pass -Gruppträning

 

Varmt välkomna till hösten på Vattnets Hus!

 

 

Våra Vattenträningspass

Styrka & konditionspass

Vattenträning är en snäll träningsform där du tränar kondition, styrka och rörlighet utan belastning på leder. Vi använder vattnet som motstånd och även redskap. Alla tränar efter sin egna förmåga.

 

Vatten Puls

Intensiv och rolig träning i vatten. Styrke- och uthållighetsövningar utförs och även konditionsträning. Ett tufft och roligt pass.

 

Tabatapass

Vi har plockat ner Tabata-passet i vattnet. Ett tufft vattenträningspass där du tränar hela kroppen.

 

Aqua Yoga

Nu flyttar vi Yogaklassen till varmvattenbassängen för att njuta av en stunds full närvaro, lugn och läkande. 

 

Aqua Yoga är ett fantastiskt sätt att uppleva Yogans många fördelar förenat med vattnets unika egenskaper. Träning i vatten är skonsam mot leder och viktlösheten får strama muskler att slappna av. Det varma vattnet hjälper dig att utföra mjuka och sköna rörelser och ger ett avslappnad tillstånd.

Eftersom träningen är så skonsam passar det även dig som väntar barn.

 

För mer information:

hanna.wernberg@kunskapsporten.nu