Vi använder cookies för att förbättra användbarheten på vår webbplats och göra våra online-tjänster mer relevanta för dig. Genom att fortsätta surfa på vår webbplats godkänner du vårt användande av cookies.

Passbeskrivningar



   

Tone (BodyVive)

BodyPump

BodyBalance

Sprint

RPM

GRIT Strength, Cardio

BodyAttack

BodyCombat

CXWORX

BodyJam

Sh´Bam

Tabata

Yoga

Yoga är en tusenårig träningsform för kropp och sinne. I yoga tränar vi balans, smidighet och muskulär styrka. Främst är dock yogan ett sätt att lära känna sig själv och träna på att vara här och nu. Många förknippar yogan med de fysiska ställningarna och någon som sitter stilla i lotus men yoga är mycket mer.

YinYoga

Yinyoga är en återhämtande och terapeutisk yogastil som handlar om att ge sig hän och släppa taget för att stilla kropp och sinne. Det är en motvikt till yangbaserade, mer fysiskt krävande yogaformer. Genom att balansera yin, vila, och yang, aktivitet, i livet i stort ökar vårt välbefinnande på alla plan.

Box

Här tränar vi hela kroppen inifrån och ut, hjärta och muskler i en rolig varierad blandning. Slag, sparkar, styrka, puls och koordination tränas, en riktig adrenalinkick!

CirkelFys

CirkelFys är ett pass för alla, vi jobbar med styrka, balans och puls på ett varierat sätt. Vi använder både vår kropp och olika redskap.

Senior Styrka

Ett pass där vi på ett anpassat sätt tränar styrka ibland i stationer och ibland på andra sätt med varierande redskap.

Senior Rörelse

Ett pass där vi på olika sätt tränar upp vår rörelseförmåga och balans.

Movi

En rörelseträning för att utöka och stärka användbart rörelseomfång i leder och muskler. Stort fokus ligger i rörelsernas specifika utförande som på många sätt utmärker Movi. För optimal effekt guidas du genom hela passet. Movi är ett bra komplement till all annan träning eftersom den gör dig medveten och ger dig kompetens  om din "kropp i rörelse".

Råstyrka

Här jobbar vi med de Olympiska lyften och Styrkelyften (ryck, stöt, marklyft, knäböj, bänkpress) och olika stödövningar för att få bättre teknik och bli starkare. Fokus är teknik och utifrån det lägger vi på vikter. För nybörjare till mer erfarna lyftare. Passet är 60 min.

WOD

Dagens pass är styrka och kondition i ständig variation. Vi jobbar med grundläggande, funktionella övningar - böja, pressa, dra, hoppa, kasta osv.  Alla övningar kan anpassas så alla kan vara med på passen. Passet är 45 eller 60 min.

 

Intervall

Ett varierat pass där vi utnyttjar allt som Bunkern har att erbjuda. Passet är uppbyggt på 6 stationer med 2 övningar på varje station. Vi jobbar i tidsintervaller på 60s och 30s, vilan är alltid lika lång som den aktiva tiden.  Övningarna kan variera mellan styrka, rörlig och kondition. Kom ensam eller med en kompis som du vill utmana på någon av stationerna. Passet är 50min eller 30min.